Tips en informatie voor ouders

Home » » Baby Dan Guard Me beste traphekje in test

Baby Dan Guard Me beste traphekje in test


In een uitgebreide test van traphekjes is de Baby Dan Guard Me als beste traphekje getest. Niet verwonderlijk, want de Baby Dan Guard Me is een heel goed en heel veilig traphekje /deurhekje.


De Baby Dan Guard Me is ook een onconventioneel traphekje / deurhekje. Het hekje is geheel gesloten, de Baby Dan Guard Me bevat geen spijlen waar een kindje zijn armen of benen door kan steken, en waardoorheen dieren kunnen ontsnappen. De Baby Dan Guard Me vouwt zich op als een harmonica en wordt bijna onzichtbaar ingeklapt.

Ook de bediening is geweldig. Om het traphek / deurhek te openen hoef je alleen maar te drukken op een knop die bovenop het hekje zit. Het traphekje vouwt zich dan vanzelf open.

Dankzij verlengdelen kan het traphekje en deurhekje in openingen tot wel 113,5 centimeter geplaatst worden. De minimale ruimte die het hekje nodig heeft is 89 centimeter.

Lees meer over Baby Dan Guard Me traphekje / deurhekje bij de Uitslag Traphekjes Test op TestResults.nl.

Onderwerpen:
Baby Dan Guard Me hekje trap, beste traphekje test, trappengat hek, deurhekje, goede traphekjes gestest.
Menu :